آیا میتوانم در چند دستگاه معامله کنم؟
بله، معاملهگران مجاز به استفاده از چندین دستگاه شخصی برای اجرای معاملات هستند. با این حال، برای اطمینان از امنیت و یکپارچگی حساب، تنها دستگاههای متعلق به شخص مجاز هستند.
استفاده از دستگاههای مشترک یا دستگاههایی که متعلق به معاملهگر نیستند به شدت ممنوع است. علاوه بر این، به اشتراک گذاشتن دستگاه با سایر معاملهگران به هر شکلی مجاز نیست، صرف نظر از رابطه بین طرفین.